World Draughts Forum

It is currently Fri Nov 24, 2017 15:52

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Open NK Veteranen 2009
PostPosted: Fri Apr 24, 2009 21:27 

70+-er Jan Dallinga wint in Wageningen
Image

PostPosted: Sat Apr 25, 2009 20:37 

WSDVRules wrote:

Eindstand? Uitslagen? Links? KNDB-site?
Beetje onzichtbaar dit kampioenschap. Jammer.
Verrassende overwinnaar!

PostPosted: Sat Apr 25, 2009 20:53 

Jaap van Galen wrote:
WSDVRules wrote:

Verrassende overwinnaar!

Linken naar eindstanden en uitslagen:

www.wsdv.nl
http://toernooibase.kndb.nl

PostPosted: Sun Apr 26, 2009 09:00 

Piet Bouma wrote:
Jaap van Galen wrote:
WSDVRules wrote:

Verrassende overwinnaar!

www.wsdv.nl

Beste Jaap,

Ik begrijp dat je neus niet langer is dan het forum. Toch jammer, want zo lang als er een Open NK Veteranen is en het bij WSDV gehouden wordt (sinds 2005), staan uitslagen en klassementen elke dag online op de WSDV-site. Als oud DES-ser zou je dat toch moeten weten!

PostPosted: Sun Apr 26, 2009 09:08 

WSDVRules wrote:
Piet Bouma wrote:
Jaap van Galen wrote:
WSDVRules wrote:

Verrassende overwinnaar!

www.wsdv.nl

Beste Jaap,

Ik begrijp dat je neus niet langer is dan het forum. Toch jammer, want zo lang als er een Open NK Veteranen is en het bij WSDV gehouden wordt (sinds 2005), staan uitslagen en klassementen elke dag online op de WSDV-site. Als oud DES-ser zou je dat toch moeten weten!

Als het om een Open NK gaat, zou dat toch tenminste op de KNDB-site moeten staan en dan niet alleen in de kalender. (Weer een) gemiste kans van de KNDB.. [img]http://laatste.info/bb3/images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Ook had WSDVRules ff dit draadje eerder kunnen aanmaken en niet pas als ze zijn uitgespeeld. Ook een gemiste kans, Hans (toch? want ik kan dit niet verifiëren in de lijst, staat geen naam achter).

PostPosted: Sun Apr 26, 2009 10:45 

Alex wrote:
Als het om een Open NK gaat, zou dat toch tenminste op de KNDB-site moeten staan en dan niet alleen in de kalender. (Weer een) gemiste kans van de KNDB.. :?
Ook had WSDVRules ff dit draadje eerder kunnen aanmaken en niet pas als ze zijn uitgespeeld. Ook een gemiste kans, Hans (toch? want ik kan dit niet verifiëren in de lijst, staat geen naam achter).

Alex,

Inderdaad ben ik (Hans) het. Je hebt volkomen gelijk v.w.b. de KNDB agenda. Die is bijna nooit volledig en gelinkt wordt er ook bijna nooit. Wat betreft een draadje aanmaken heb je volledig gelijk. Ik ben er te gemakkelijk vanuit gegaan dat dammend Nederland de site van het NK Veteranen wel zou weten te vinden na 5 jaar.
In ieder geval was het een heel mooi toernooi met een hoog winstpercentage (voor de eerste keer boven de 60%), zeer tevreden deelnemers en een verrassende winnaar in de persoon van Jan Dallinga, die in 1953 ook al eens Kampioen van Nederland was, maar toen bij de junioren
Image
Jan speelt hier tegen Marietje Kasse
Image
Jan met de Geert van Dijk trofee

Time flies when you're having fun!

PostPosted: Sat May 02, 2009 22:50 

WSDVRules wrote:
Piet Bouma wrote:
Jaap van Galen wrote:
WSDVRules wrote:

Verrassende overwinnaar!

www.wsdv.nl

Beste Jaap,

Beste Hans,

Als DES-ser weet ik ook nog dat het ons flink wat tijd heeft gekost om een beetje gelijk te worden met die grote buurtclubs Bennekom en Wageningen, waar we altijd enorm tegen opkeken. Toch wel een beetje gelukt en ook nu gaat het gelukkig fantastisch met DES-Lunteren.
Maar mooi te zien dat jullie als WSDV, na een denk ik lastige periode, flink zijn "gerevivald". Een voorbeeld voor heel veel clubs lijkt me. Klasse met jullie jeugd zeker. Ook mijn complimenten voor de organisatie van het open NK Veteranen! Van wat ik hoor van de dammers in onze regio is alleen maar positief.
Dat ik af en toe wat zeur, ach, tja. Neuzen zijn soms kort en soms lang, ik heb gisteren met mijn kleindochter nog Pinokkio gezien, maar hersenkronkels werken weer anders, ik bedoel dat gezeur niet negatief. Overigens heb je zeker een punt met je eerdere uitspraak dat positief doen beter is dan negatief uitspreken, of iets in die trant.
Ik hoop dat WSDV zo blijft doorgaan, nu nog even ook qua eerste DES-Lunteren inhalen?

Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+01:00