Antons alternatieve damtoernooi

Post Reply
AntonvBerkel

Antons alternatieve damtoernooi

Post by AntonvBerkel » Thu Dec 20, 2018 21:45

Beste dammers,

Ik speel al heel lang met het idee damtoernooitjes te gaan organiseren in afwijkende damvarianten. Ik heb nu een ruimte beschikbaar: met een beetje goede wil voldoende groot om er een leuk toernooitje van te maken. Ik ben benieuwd of deze toernooiopzet levensvatbaar is.

Hopelijk tot zondag 27 januari 2019.

Vriendelijke groet,
Anton
Attachments
Antons alternatieve damtoernooi 1.pdf
(74.33 KiB) Downloaded 240 times

AntonvBerkel

Re: Antons alternatieve damtoernooi

Post by AntonvBerkel » Wed Jan 09, 2019 10:08

Het loopt nog niet bepaald storm met de inschrijvingen. Vanuit het buitenland zijn er toezeggingen, vanuit het binnenland heb ik pas 1 inschrijving ontvangen.

Ik zou het jammer vinden als ik dit toernooi (en daarmee volgende toernooien met bijvoorbeeld Braziliaans dammen met gelote opening, Turks dammen of Romeins dammen) door te weinig belangstelling zou moeten afblazen.

Michel Stempher
Real name: Michel Stempher

Re: Antons alternatieve damtoernooi

Post by Michel Stempher » Thu Jan 10, 2019 01:17

Dammers schrijven zich altijd op het allerlaatste moment nog in. Ik erger me er als organisator mateloos aan en probeer dan ook bij toernooien waaraan ik meedoe ruim op tijd aan te geven dat ik voornemens ben deel te nemen.

Ik juich dit intiaitief overigens toe en dit verdient dan ook een succes. Ikzelf prefereer echter de kraker Feyenoord - Ajax + ik heb het niet zo op het 64-velden dammen zonder random opening.

Post Reply