World Draughts Forum

It is currently Mon Dec 17, 2018 06:57

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Thu Nov 01, 2018 18:02 

Vrijwilligers KNDB afdeling jeugd gezocht:

• Beheer diverse websites over (jeugd)dammen. Dit vergt een aantal keer per maand wat tijd, dit is echter beperkt. Het blijft bij het up-to-date houden van informatie. Informatie zal worden aangeleverd, het moet vervolgens (mooi) op de website geplaatst worden. Ook kan meegedacht worden over mogelijke verbeteringen en aanpassingen.
• Plek in de jeugdcommissie: na dit damseizoen gaan er een aantal mensen uit de jeugdcommissie. Hierdoor zijn we hard op zoek naar mensen die in deze commissie willen plaatsnemen. Er wordt slechts 1x per jaar vergaderd, verder heeft ieder zijn/haar eigen verantwoordelijkheid. Als u vindt/denkt dat het thuishoort in de jeugdcommissie, dan is dat waarschijnlijk ook zo. Denk hierbij aan schooldammen (coördineren), het organiseren/coördineren van eendagstoernooien en/of het organiseren/coördineren van jeugdkampioenschappen. Ik zal hierin begeleiden/ondersteunen, eventueel samen met uw voorganger(s). Neem gerust contact met mij op als u twijfelt over de hoeveelheid werk.
• Coördinator vrijwillgers jeugdzaken. Iemand die regelmatig contact onderhoudt met alle vrijwilligers die bezig zijn met jeugdzaken. Diegene gaat eerst naar deze mensen op zoek en biedt vervolgens ondersteuning en vraagt om input inzaken jeugdbeleid.

Al met al zijn we volop op zoek naar mensen die echt willen helpen en die hier tijd in willen steken. Kunt u zelf niet, maar denkt u iemand te weten? Stuur dit bericht naar door of laat het mij weten, dan leg ik contact. Het mag dus een ouder, partner, broer/zus, (ex-)dammer of een collega op het werk zijn. We zijn echt hard op zoek!

Met vriendelijke groeten,
Robert-Jan van den Akker (jeugdzaken@kndb.nl of 06-15433913)
Kennismaking en oproep coordinator jeugdzaken KNDB

Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC+01:00