World Draughts Forum

It is currently Mon Aug 20, 2018 21:18

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Expositie/Damevenement
PostPosted: Sun Aug 05, 2018 21:06 

Op zaterdag 25 en zondag 26 augustus a.s. hou ik een expositie bij mij thuis.
Beide dagen van 12.00-18.00 uur. Damkunst staat centraal. Schilderijen, posters, kunstkaarten, damtafeltjes, damborden.

Op de zaterdag is er tevens een damevenement op het Hartjesveld, een binnenpleintje in het centrum van Delft achter mijn huis. Het evenement bestaat uit drie onderdelen. Een buurttoernooi met tien deelnemers, allen recreanten. Een toernooi met clubdammers van het middenniveau (rating 1000-1200). Een toernooi met vier grootmeesters.
De laatsten spelen met een experimentele telling. Remise is niet mogelijk.

Het organisatiecomité bestaat uit Guido van den Berg, Jaap van Galen en mijn persoontje.
Bijgaand de uitnodiging, het persbericht en informatie over de grootmeesters en de puntentelling.

Attachments:
De grootmeesters, de puntentelling.pdf [1.3 MiB]
Downloaded 112 times
Persbericht.pdf [1.29 MiB]
Downloaded 59 times
Uitnodiging.pdf [1.3 MiB]
Downloaded 66 times

PostPosted: Sun Aug 05, 2018 21:54 

Real name: Frans de Jonge
Henk de Witt wrote:
Op zaterdag 25 en zondag 26 augustus a.s. hou ik een expositie bij mij thuis.
Beide dagen van 12.00-18.00 uur. Damkunst staat centraal. Schilderijen, posters, kunstkaarten, damtafeltjes, damborden.

Op de zaterdag is er tevens een damevenement op het Hartjesveld, een binnenpleintje in het centrum van Delft achter mijn huis. Het evenement bestaat uit drie onderdelen. Een buurttoernooi met tien deelnemers, allen recreanten. Een toernooi met clubdammers van het middenniveau (rating 1000-1200). Een toernooi met vier grootmeesters.
De laatsten spelen met een experimentele telling. Remise is niet mogelijk.

Het organisatiecomité bestaat uit Guido van den Berg, Jaap van Galen en mijn persoontje.
Bijgaand de uitnodiging, het persbericht en informatie over de grootmeesters en de puntentelling.

Hoi Henk, wat een leuk initiatief. Ik hoop wel te komen. Niet om kunst te kopen (ben kleiner gaan wonen en heb voor Corneille al geen plaats meer :evil: . Je hebt een mooi kwartet aan grootmeesters. Ben benieuwd of en hoe de puntentelling tot ander (eind)spel leidt. Succes met de voorbereidingen, ook aan de mede-organisatoren.
Hartelijke groet, Frans

PostPosted: Wed Aug 15, 2018 17:04 

Een mooi initiatief, Henk. Zou graag proberen er de 25e 's middags bij te zijn, maar weet nog niet of het haalbaar voor me is. In ieder geval alvast een prachtig weekend toegewenst, en ben benieuwd naar de reacties!

PostPosted: Sat Aug 18, 2018 17:57 

Image
bron: Delft op Zondag

Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC+02:00