World Draughts Forum

It is currently Tue Oct 17, 2017 04:05

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 189 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 13 Next
Author Message
 Post subject: Re: weg met de td
PostPosted: Thu Aug 31, 2017 15:13 

Er zijn nu al 90 pagina's besteed aan dit onderwerp. Volgens mij was hooguit een halve pagina voldoende geweest. Men is tevreden over het werk dat de TD verricht, en terecht, we hebben sterke jeugdspelers , ze hebben vele goede resultaten bereikt, ze zijn aanwezig bij prijsuitreikingen bij jeugdtournooien , geven propaganda simultaans. We hebben nu een wereldkampioen, zou hij onverhoopt onttroond worden , dan komt er ongetwijfeld een interessante revanchematch.
Elke sportbond zou blij zijn met zo'n TD . Natuurlijk hoeft niet iedereen met hem tevreden te zijn. Als ik het goed begrepen heb zijn twee , misschien drie personen niet zo tevreden met hem. Om dat duidelijk te maken heb je toch geen 90 pagina's nodig . Een paar zinnen is toch genoeg .

PostPosted: Thu Aug 31, 2017 17:44 

Real name: william van den broek
brenod wrote:
Er zijn nu al 90 pagina's besteed aan dit onderwerp. Volgens mij was hooguit een halve pagina voldoende geweest. Men is tevreden over het werk dat de TD verricht, en terecht, we hebben sterke jeugdspelers , ze hebben vele goede resultaten bereikt, ze zijn aanwezig bij prijsuitreikingen bij jeugdtournooien , geven propaganda simultaans. We hebben nu een wereldkampioen, zou hij onverhoopt onttroond worden , dan komt er ongetwijfeld een interessante revanchematch.
Elke sportbond zou blij zijn met zo'n TD . Natuurlijk hoeft niet iedereen met hem tevreden te zijn. Als ik het goed begrepen heb zijn twee , misschien drie personen niet zo tevreden met hem. Om dat duidelijk te maken heb je toch geen 90 pagina's nodig . Een paar zinnen is toch genoeg .

90 pagina's :?: komen er dan nog 79 pagina's, ik weet niet of ik daar de energie nog voor heb.

Ik vind een frisse wind ook een nieuwe td of een tc.
een halve pagina :?: een regel zou voldoende geweest zijn.

Elke sportbond zou blij zijn :?:
Dus Johan kan zo bij een andere sportbond terecht, daar verdient hij waarschijnlijk ook veel meer, hij is gek dat hij nog bij de KNDB blijft. Ik zou op zijn minst een flinke salarisverhoging eisen als ik hem was.

3 personen :?: ik ben maar 1 persoon maar ik schreeuw wel voor 3

Dit zijn inderdaad maar een paar zinnen.

brenod wrote:
Ik schrijf bijna nooit iets op dit forum. .

Blijkbaar vind je dit topic toch interessant genoeg om het te lezen en zelfs om op te posten.
Net als ruim 10.000 andere viewers en 150 andere posters.

PostPosted: Thu Aug 31, 2017 20:12 

Real name: Wim Koopman
Helemaal gelijk brenod. Meneer William blijft maar met zijn frustraties bezig.
Johan is de beste TD ever. Dat Thijs niet aan de voorwaarden kon/wilde voldoen is niet de schuld van Johan, maar van hemzelf.

PostPosted: Thu Aug 31, 2017 20:32 

koopmanw wrote:
Helemaal gelijk brenod. Meneer William blijft maar met zijn frustraties bezig.
Johan is de beste TD ever. Dat Thijs niet aan de voorwaarden (red. van JK) kon/wilde voldoen is niet de schuld van Johan, maar van hemzelf.

Hij zegt meneer tegen mij, ik ben wel oud maar daar word ik liever niet aan herinnerd, en ik ben ook geen hulpjeugdcoach meer dus liever gewoon William.

Johan is misschien wel de enige TD ever bij de KNDB dan.

O nou begrijp ik het ja je maakt een grapje leuk :lol:
Johan Cruijf is inderdaad de beste td ever.

Ken jij al die voorwaarden dan?

PostPosted: Thu Aug 31, 2017 22:41 

Frankrijk - Nederland 4 - 0

Man O Man O Man

Dat komt allemaal door die technisch directeur van de KNVB hoe heet die ook alweer o ja Hans van Breukelen.
Die is net op 1 augustus opgestapt en er is nog niet eens een nieuwe td benoemd.
Wat wil je dan, zonder td.

Zoiets zal de KNDB niet overkomen.
Wij hebben als technisch directeur hoe heet die ook alweer o ja Johan Krajenbrink.
Dat is wel even een td van een hogere orde.

PostPosted: Fri Sep 01, 2017 09:16 

Real name: Irene Stegeman
william wrote:
Frankrijk - Nederland 4 - 0

Man O Man O Man

Dat komt allemaal door die technisch directeur van de KNVB hoe heet die ook alweer o ja Hans van Breukelen.
Die is net op 1 augustus opgestapt en er is nog niet eens een nieuwe td benoemd.
Wat wil je dan, zonder td.

Zoiets zal de KNDB niet overkomen.
Wij hebben als technisch directeur hoe heet die ook alweer o ja Johan Krajenbrink.
Dat is wel even een td van een hogere orde.

Ik heb al heel lang niets gepost op het forum, komt ook vooral dat ik er al heel lang niet heb opgekeken, maar sinds 2 weken ben ik dit een beetje aan het volgen.

Als je zo'n afkeer tegen Johan Krajenbrink hebt, stel je dan beschikbaar als technisch directeur. Want blijkbaar kun jij het beter, aangezien je zoveel commentaar op hem hebt.

Natuurlijk heeft hij ook wel fouten gemaakt, hij is ook een mens. Maar ik kan zo 1,2,3, niet iemand anders noemen uit de damwereld die deze functie kan overnemen. Daarnaast wie wil dit overnemen, want je krijgt aardig wat "shit" over je heen als je ook maar iets niet goed doet in de ogen van de dammers / ouders van dammers.

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

PostPosted: Fri Sep 01, 2017 20:33 

Eric Sanders wrote:
playforstacks wrote:
Eric, heb jij ze allemaal nog wel op een rijtje? Eerst beschuldig je mij dat ik zou schrijven onder het account dat dit (belachelijke) topic heeft aangemaakt.

Waar je tweede zin op slaat begrijp ik niet.

Inmiddels ben ik er achter:
GuidoB wrote:
Heb je een tweede account aangemaakt, Thijs? Of post je vader dit echt zelf? De schrijfstijl is in elk geval hetzelfde, dus dat heb je niet van een vreemde.

Wel ironisch dat je me verwart met iemand anders. Enfin, kan gebeuren.

PostPosted: Sun Sep 03, 2017 21:03 

De KNVB 1.200.000 leden heeft al meer dan een maand geen td meer en ......... geen enkel probleem Nederland - Bulgarije 3 - 1 .
De KNDB 0.003.000 leden heeft nog wel een td maar hem wordt groot onrecht aangedaan.
Wist je dat die mislukkeling van een Hans van Breukelen wel drieeneenhalve keer zoveel verdiende als onze geniale Johan Krajenbrink.
Belachelijk gewoon.

PostPosted: Sun Sep 03, 2017 22:44 

william wrote:
De KNVB 1.200.000 leden heeft al meer dan een maand geen td meer en ......... geen enkel probleem Nederland - Bulgarije 3 - 1 .
De KNDB 0.003.000 leden heeft nog wel een td maar hem wordt groot onrecht aangedaan.
Wist je dat die mislukkeling van een Hans van Breukelen wel drieeneenhalve keer zoveel verdiende als onze geniale Johan Krajenbrink.
Belachelijk gewoon.

Kan ook iemand een poll starten waarbij de vraag wordt gesteld of het nog op prijs gesteld wordt dat onze william nog postings op dit forum zet?
Gewoon democratisch. Bij meer dan 90% stemmers tegen verdere bijdragen van onze william, een ban door Alexander.
Ik begin me dood te ergeren.

PostPosted: Sun Sep 03, 2017 23:17 

Piet Bouma wrote:
william wrote:
Belachelijk gewoon.

Kan ook iemand een poll starten waarbij de vraag wordt gesteld of het nog op prijs gesteld wordt dat onze william nog postings op dit forum zet?
Gewoon democratisch. Bij meer dan 90% stemmers tegen verdere bijdragen van onze william, een ban door Alexander.
Ik begin me dood te ergeren.

Zelfs als maar 10 % van de KNDB-leden het met mij eens zou zijn bijvoorbeeld over dat de contributie absoluut niet omhoog mag gaan om de bestuurlijke chaos en de financiele crisis te bezweren of over dat er flink gesneden met worden in de organisatie van de KNDB, waarom zou ik dan niet mogen posten?
Zelfs als maar 10 % het met mij eens is dat de KNDB veel te calvinistisch is of dat maar !0 % mijn grapjes wel leuk vindt waarom zou dat dan gecensureerd moeten worden door Alexander.

"onze william" dat vind ik dan weer wel lief. :angel:

Maar Piet ik neem jou wel heel serieus: Leg mij hier nu eens duidelijk (ik heb nogal een hard hoofd) uit waar jij je zo aan ergert.
Kijk dat AdV, JK, SB en in mindere mate HV, veel vijanden van TG, sommige rechtse dammers en strenggelovigen zich hier aan storen dat kan ik nog wel enigszins begrijpen, dat is ook wel een beetje de bedoeling :) , maar ik zie niet zo goed tot welke groep jij dan behoort.
Dus waaraan stoor je je dan het meest.
Het zal toch niet mijn laatste mail zijn waar jij je nu aan stoort, omdat je PSV fan bent, want dan is er sprake van een misverstand, ik ben namelijk ook PSV fan. Ik vind Hans van Breukelen eigenlijk helemaal geen mislukkeling hoor, dat was maar een grapje. :D

PostPosted: Sun Sep 03, 2017 23:18 

Hiervoor hebben we de ignore list, Piet. Gewoon William erop zetten, geen enkele post meer van hem quoten. Dan heb je nergens last meer van. Als iedereen dat doet, verdwijnt hij vanzelf weer van dit forum.

Ik kan het je aanraden; het is lekker rustig. Alleen zijn er nog steeds mensen die zijn onzin quoten. Dat moet stoppen, want die reacties zie ik wel.

PostPosted: Sun Sep 03, 2017 23:40 

GuidoB wrote:
Hiervoor hebben we de ignore list, Piet. Gewoon William erop zetten, geen enkele post meer van hem quoten. Dan heb je nergens last meer van. Als iedereen dat doet, verdwijnt hij vanzelf weer van dit forum.

Ik kan het je aanraden; het is lekker rustig. Alleen zijn er nog steeds mensen die zijn onzin quoten. Dat moet stoppen, want die reacties zie ik wel.

Ja dat is inderdaad ook een goed idee van Guido.

Die mensen die nog op mijn onzin quoten, dat zijn zelf natuurlijk ook meestal maar vreemde mensen, die kun je natuurlijk ook gewoon op je ignore list zetten.
Dan wordt het nog rustiger.
Het wordt natuurlijk pas echt rustig als je iedereen die iets post wat je niet bevalt op je ignore list zet.
Gewoon zelf posten wat je wilt en niets van anderen lezen dat kan natuurlijk ook nog.

PostPosted: Mon Sep 04, 2017 00:21 

:idea:

Ik heb ineens nog een veel beter idee!

Ik post alleen nog maar op:

1) de klasse van William, dat is niet door mij geopend maar door "gezellig", heb ik toch al een fan.
2) geloven dammers in god, dat is lang geleden door eric geopend en die vond het leuk dat dit topic door mij uit de oude doos werd gehaald.
3) voorkeursbeleid, ik geef hier ruiterlijk toe dat dit probleem heden een stuk minder groot is dan zeg een paar jaar geleden.
4) demissionair bestuur, dat heb ik zelf geopend.
5) dit topic: weg met de td, dat heb ik zelf geopend.
6) veenendaal, dat heb ik zelf geopend.

Dus wie mij op het forum niet wil tegenkomen hoeft alleen deze topics maar niet te openen. 8)

Wel jammer van die 3 forumlezers die mij geignord hebben want die lezen dit natuurlijk niet en die weten dat dan ook niet. :(

Nog een goede reden om mij niet op je ignore list te zetten. :lol:

PostPosted: Mon Sep 04, 2017 14:32 

Real name: Klaas van der Laan
GuidoB wrote:

OMG nu ook al een Fatwa.

PostPosted: Mon Sep 04, 2017 14:42 

Klaas van der Laan wrote:
GuidoB wrote:

OMG nu ook al een Fatwa.

OMG ?
Klaas, pas jij maar op dat je niet zelf op de ignore list van Guido komt.
Dan piep je wel anders.

Post new topic  Reply to topic  [ 189 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 13 Next

All times are UTC+02:00