World Draughts Forum

It is currently Tue Oct 24, 2017 09:28

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 217 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 1115 Next
Author Message
 Post subject: Re: weg met de td
PostPosted: Wed Aug 30, 2017 12:56 

Real name: Thijs van den Broek
Eric Sanders wrote:
playforstacks wrote:

Eric, ik zou graag willen weten waar jouw beschuldiging aan mijn adres op gebaseerd is?

Wat er vier jaar geleden precies is gebeurd en waarom je niet meer bij de topsportselectie zat weet ik niet, maar het valt op dat je daar nog steeds bezig mee bent. Telkens kom je er op terug dat de TD het verkeerd heeft gedaan en/of weg moet.

Eric, heb jij ze allemaal nog wel op een rijtje? Eerst beschuldig je mij dat ik zou schrijven onder het account dat dit (belachelijke) topic heeft aangemaakt. Mijn vorige post was de eerste post in jaren die terug ging hierover. Ook in mijn bondsraads werk of andere topics heb ik het hier de afgelopen jaren nooit over gehad. Ik schrijf notabene in dit topic dat ik de TD helemaal niet weg wil. Heb vriendelijk mailcontact met de TD voor bondsraadwerk. En zeg in een vorige post zelfs dat ik een soort van dankbaar ben hoe er toen der tijd gehandeld is.
Wat wil je nog meer horen dat je stopt met deze onzin over mij? Ik heb niks met dit topic te maken en wil niet betrokken worden maar dan moeten die persoonlijke aanvallen van jou op mij stoppen (kun jij niet beter iemand anders in dit topic gaan aanvallen die wel belachelijke dingen zegt?)

PostPosted: Wed Aug 30, 2017 13:06 

Real name: Thijs van den Broek
Casper van der Tak wrote:
Guido, Thijs kan toch best enerzijds vinden dat de huidige successen niet allemaal op het conto van Johan bijgeschreven kunnen worden, en anderzijds zijn mening tov Johan (en hun akkefietjes in het verleden) bijgesteld hebben?

Ik deel Thijs' complotdenken tav het terugtrekken van Georgiev niet. Maar hij heeft natuurlijk wel gelijk dat zijn terugtrekken de kans op een Nederlandse wereldkampioen verhoogd heeft van ongeveer 50% tot 100%.

Sommige mensen proberen alles aan te grijpen om mij blijkbaar slecht neer te zetten. Geloof het of niet maar toen ik schreef dat Georgiev voor een Nederlandse wereldkampioen heeft gezorgd dacht ik inderdaad helemaal niet aan complot zaken. Als hij zich niet had terug getrokken was er nu voor zo'n 90%-95% geen Nederlandse wereldkampioen. Ik heb met geen woord gerept over een mogelijke reden van Goergiev om terug te trekken in dit topic. Maar goed ik vind Guido wel vaker vreemde posts maken.

PostPosted: Wed Aug 30, 2017 13:09 

playforstacks wrote:
Eric Sanders wrote:
playforstacks wrote:

Eric, ik zou graag willen weten waar jouw beschuldiging aan mijn adres op gebaseerd is?

Wat er vier jaar geleden precies is gebeurd en waarom je niet meer bij de topsportselectie zat weet ik niet, maar het valt op dat je daar nog steeds bezig mee bent. Telkens kom je er op terug dat de TD het verkeerd heeft gedaan en/of weg moet.

Eric, heb jij ze allemaal nog wel op een rijtje? Eerst beschuldig je mij dat ik zou schrijven onder het account dat dit (belachelijke) topic heeft aangemaakt. Mijn vorige post was de eerste post in jaren die terug ging hierover. Ook in mijn bondsraads werk of andere topics heb ik het hier de afgelopen jaren nooit over gehad. Ik schrijf notabene in dit topic dat ik de TD helemaal niet weg wil. Heb vriendelijk mailcontact met de TD voor bondsraadwerk. En zeg in een vorige post zelfs dat ik een soort van dankbaar ben hoe er toen der tijd gehandeld is.
Wat wil je nog meer horen dat je stopt met deze onzin over mij? Ik heb niks met dit topic te maken en wil niet betrokken worden maar dan moeten die persoonlijke aanvallen van jou op mij stoppen (kun jij niet beter iemand anders in dit topic gaan aanvallen die wel belachelijke dingen zegt?)

Om het misverstand weg te nemen: mijn twee zinnen stonden los van elkaar. Ik bedoel niet te zeggen dat jij terug komt op de affaire van vier jaar geleden. Je wekt echter wel de indruk op dit forum dat je er nog steeds zo (FJK) over denkt. Het kan zijn dat jij de TD niet weg wilt hebben, maar je wekt wel telkens die indruk bij mij en anderen. Het kan natuurlijk zijn dat wij allemaal gek zijn, maar misschien kan het ook zo zijn dat jij je geregeld niet duidelijk uitdrukt.
Waar je tweede zin op slaat begrijp ik niet.

PostPosted: Wed Aug 30, 2017 15:58 

Real name: william van den broek
Eric Sanders wrote:
playforstacks wrote:
Eric Sanders wrote:

Om het misverstand weg te nemen: mijn twee zinnen stonden los van elkaar. Ik bedoel niet te zeggen dat jij terug komt op de affaire van vier jaar geleden. Je wekt echter wel de indruk op dit forum dat je er nog steeds zo (FJK) over denkt. Het kan zijn dat jij de TD niet weg wilt hebben, maar je wekt wel telkens die indruk bij mij en anderen. Het kan natuurlijk zijn dat wij allemaal gek zijn, maar misschien kan het ook zo zijn dat jij je geregeld niet duidelijk uitdrukt.
Waar je tweede zin op slaat begrijp ik niet.

Eric Sanders jij bent toch Eric Sanders en niet bijvoorbeeld Guido van den Berg of Casper van der Tak.
Jullie zijn het vaak eens met elkaar en soms ook helemaal niet.
Ik spreek jou toch ook niet aan op de uitspraken van Guido of Casper.

William dat ben ik William van den Broek gewoon mezelf niet het tweede account van playforstacks.
Twee verschillende mensen met twee verschillende opvattingen.
Jullie zijn niet allemaal of beter gezegd alledrie gek maar jullie doen soms wel alsof.
Uitspraken van Thijs en gedragingen soms van jaren geleden worden door jou bij mij in de schoenen geschoven.
En andersom.
Lees al je posts met deze kennis nog maar eens na en je zult zien dat je voortdurend de fout ingaat.

Dus laten we vanaf nu voor eens en voor altijd duidelijk afspreken:
Je kunt mij aanspreken op de uitspraken en het gedrag van Thijs tot januari 2012 toen werd Thijs meerderjarig.
en
Je kunt Thijs niet aanspreken op mijn uitspraken en mijn gedrag.

En die laatste zin die jij zegt niet te begrijpen :) daarover zou ik willen zeggen volg die maar niet op, je moet nooit mensen aanvallen op dit topic ook al zeggen ze belachelijke dingen.
Je moet het altijd met elkaar eens proberen te worden.
8) Wat spreek ik toch weer wijze woorden. 8)

PostPosted: Wed Aug 30, 2017 16:06 

En daar heeft hij wel weer een punt.

PostPosted: Wed Aug 30, 2017 16:20 

william wrote:
Eric Sanders jij bent toch Eric Sanders en niet bijvoorbeeld Guido van den Berg of Casper van der Tak.

William dat ben ik William van den Broek gewoon mezelf niet het tweede account van playforstacks.
Jullie zijn niet allemaal of beter gezegd alledrie gek maar jullie doen soms wel alsof.
Uitspraken van Thijs en gedragingen soms van jaren geleden worden door jou bij mij in de schoenen geschoven.
En andersom.
Lees al je posts met deze kennis nog maar eens na en je zult zien dat je voortdurend de fout ingaat.

Nergens haal ik jullie twee door elkaar of verantwoordelijk voor elkaars uitspraken. Al lang voor jij hier op kwam draven wekte Thijs vaak de indruk dat hij Johan weg wil hebben. Volgens Thijs wil hij dat niet, maar hij heeft mij en een aantal anderen dan wel danig voor de gek gehouden.

PostPosted: Wed Aug 30, 2017 16:23 

Fred van Amersfoort wrote:
En daar heeft hij wel weer een punt.

Ja en ik scoor graag punten, dus misschien nog maar eentje.

Ik ga iets proberen uit te leggen op mijn manier dus daar kun je Thijs niet op aanspreken alleen mij.

D66 en Groenlinks zijn allebei links progressieve liberale partijen die het over een aantal zaken eens zijn.
Toch is er een heeeeeeeeel groot verschil.
D66 is pragmatisch die proberen zoveel mogelijk van hun opvattingen te verwezelijken.
Meer zoals Thijs dat doet in de bondsraad.
Groenlinks is idealistisch, die gaan niet in een kabinet zitten dat geen hulp garandeert aan mensen die midden op de Middelandse Zee in nood zijn.
Uit principe niet! Die schreeuwen in de kamer moord en brand en duwen anderen menselijke waarden onder de neus die geschonden worden.
Meer zoals ik dat hier doe op het forum.

Hopelijk heb ik het nu duidelijk genoeg uitgelegd want duidelijker kan ik het niet.

PostPosted: Wed Aug 30, 2017 16:36 

Eric Sanders wrote:
william wrote:

En andersom.

Nergens haal ik jullie twee door elkaar of verantwoordelijk voor elkaars uitspraken. Al lang voor jij hier op kwam draven wekte Thijs vaak de indruk dat hij Johan weg wil hebben. Volgens Thijs wil hij dat niet, maar hij heeft mij en een aantal anderen dan wel danig voor de gek gehouden.

Al lang voor dat ik hier op kwam draven bestond ik al!
En denk je nu echt dat ik voordat ik hier begon te posten niet dit forum las?

Kijk over wie Tjalling beter begreep jij of ik daar hebben we over gediscussieerd.
Maar je wilt toch niet met mij gaan opnieuw gaan discussieren en dan over wie van ons twee Thijs het beste begrijpt.

Ik denk dat in jouw laatste zinnetje twee kleine woordjes met opzet ontbreken.
De woordjes meer en vroeger.
De zin moet dus zijn:

Volgens Thijs wil hij dat niet meer, maar hij heeft mij en een aantal anderen dan vroeger wel danig voor de gek gehouden.

Fred hoeveel punten heb ik hier, ik dacht wel aan 4?!/

PostPosted: Wed Aug 30, 2017 16:39 

Real name: Klaas van der Laan
playforstacks wrote:
Sommige mensen proberen alles aan te grijpen om mij blijkbaar slecht neer te zetten. Geloof het of niet maar toen ik schreef dat Georgiev voor een Nederlandse wereldkampioen heeft gezorgd dacht ik inderdaad helemaal niet aan complot zaken. Als hij zich niet had terug getrokken was er nu voor zo'n 90%-95% geen Nederlandse wereldkampioen. Ik heb met geen woord gerept over een mogelijke reden van Goergiev om terug te trekken in dit topic. Maar goed ik vind Guido wel vaker vreemde posts maken.

Thijs, jij bent de nieuwe Tjalling. Je kunt ook nog zo hard blijven roepen dat de keizer geen kleren aan heeft maar je excommunicatie maakt het alleen maar erger. Alle leed dat Tjalling is aangedaan wordt gebagatelliseerd, de rechter van zijn klassenjustitie is opnieuw als voorzitter gekozen en juichend als sterke man en laatste hoop binnengehaald. Het onderbuikgevoel "Eigen volk eerst" viel al te beluisteren.

PostPosted: Wed Aug 30, 2017 16:45 

Aan mijn punten heb je maar weinig hoor William. Jouw aanwezigheid hier is voor mij wel een voordeel. Nu ben ik niet meer de meest omstreden poster. :D

PostPosted: Wed Aug 30, 2017 16:54 

Aan mijn punten heb je maar weinig hoor William. Jouw aanwezigheid hier is voor mij wel een voordeel. Nu ben ik niet meer de meest omstreden poster. :D

Maar je staat toch nog wel stevig op de 2e plaats.
En let ook goed op Klaas als ik zijn laatste post hier goed interpreteer is die hier begonnen met een achtervolging om ons bij te halen. :D :D :D

PostPosted: Wed Aug 30, 2017 16:58 

Volgens mij vind je dat juist eigenlijk wel jammer, Fred.

PostPosted: Wed Aug 30, 2017 17:03 

Ja we kunnen ploegendienst doen. Ik heb in Hoogeveen een eenzijdig niet-aanvalsverdrag gesloten met Klaas. Mijn 2e plaats is best netjes. Ik ken steden en dorpen waar ze beeltenissen van mij op metalen pinnen door de straten slepen. Soms verbranden ze op mij gelijkende poppen. En dat allemaal omdat ik Limburg zo vreselijk vind.

PostPosted: Wed Aug 30, 2017 17:06 

Erik, ik ben best een lieve trouwe deelnemer in Nijmegen dus volgend jaar wil ik graag een rondeprijs.

PostPosted: Wed Aug 30, 2017 17:26 

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen Fret.

Post new topic  Reply to topic  [ 217 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 1115 Next

All times are UTC+02:00