Klaas van der Laan wrote:
Bert Zwart wrote:
Als hij klaar is met die linkjes van Piet moet Klaas voor de aardigheid eens de partij van Wiebe tegen Kees Thijssen uit de HF senioren 2000 naspelen. Het gaat hier om een natuurtalent.
Dit toont echt weer het dammerscultuurtje op dit forum vol vooroordelen. Waarom suggereer je nu dat ik Wiebe's talent ontken? Integendeel. En vooral zijn trainer heb ik heel hoog.
Het ontbreekt je aan zelfkritiek, Klaas. Volgen jou is het steeds te schuld van de ander.
Kijk nou eens eerlijk naar wat je zelf hebt geschreven:
Als ik mij goed herinner was Wiebe destijds ook op een dubieuze manier deelnemer geworden aan het jeugdWKVolstrekt niet waar!
De paring speelde daarbij dacht ik een grote rol. Alweer niet waar! Wiebe eindigde twee punten voor, hoe kun je daar nou iets van afdoen? Het was gewoon Wiebes toernooi. Een tweede plaats in het daaropvolgende WK plus twee Friese titles in dezelfde periode zijn toch geen malse resultaten!
Hij heeft toen niet tegen de toppers gespeeld.Een derde onwaarheid! Zie de foto waarop hij tegen Jeroen aantreedt.
Is Herman Spanjer soms ook toevallig weer terug uit Australië?Die zat volgens mij in Thailand, onwaarheid nummer 4.
Je zou dus je verontschulldigingen kunnen aanbieden en toegeven dat je nogal onzorgvuldig was in je beschuldigingen aan het adres van Wiebe. Maar als een typische aanhanger van
gospel zie je in dat jij geen fouten maakt, maar wél dat de damwereld vol vooroordelen zit...