Internationaal Damtoernooi in Thailand, 14-23 mei 2005

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Jacques PERMAL

Post by Jacques PERMAL » Thu May 12, 2005 10:42

Hello ERIC !!

With the MONGOLIANS, you could discuss about SUMO. Now there are a lot of mongolians westlers in JAPAN. The more well-known is ASASHORYU who is the only YOKOZUNA now.
YOKOZUNA is the supreme classification in SUMO.

Lot of photos of him :

http://www.info-sumo.net/info/
Information : my first priority !!

L'info en première ligne !!

GuidoB

Post by GuidoB » Thu May 12, 2005 11:26

Eric van Dusseldorp wrote:De speelruimte is gewijzigd, om misverstanden te voorkomen zet ik het adres hier maar niet neer. Het is een kilometer verder de boulevard af, richting Pattaya. Als iedereen conform de folder rond 20.00 aanwezig is, kan er niets misgaan. En bij Tulip weten ze natuurlijk ook waar er gespeeld wordt.
Een kilometer verderop?! Das niet zo mooi, want Hans en ik hebben net geboekt in het Grand Jomtien Palace hotel. Als het goed is, is dat in de buurt van het Tulip house. Nou ja, we zijn er zaterdag wel om 20:00h. Tot dan!

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Thu May 12, 2005 15:45

GuidoB wrote:
Eric van Dusseldorp wrote:De speelruimte is gewijzigd, om misverstanden te voorkomen zet ik het adres hier maar niet neer. Het is een kilometer verder de boulevard af, richting Pattaya. Als iedereen conform de folder rond 20.00 aanwezig is, kan er niets misgaan. En bij Tulip weten ze natuurlijk ook waar er gespeeld wordt.
Een kilometer verderop?! Das niet zo mooi, want Hans en ik hebben net geboekt in het Grand Jomtien Palace hotel. Als het goed is, is dat in de buurt van het Tulip house. Nou ja, we zijn er zaterdag wel om 20:00h. Tot dan!
De bahtbusjes rijden om de twintig seconden voor. En dan is het drie minuten. Je zult zien dat het meevalt.

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Thu May 12, 2005 15:48

Jacques PERMAL wrote:Hello ERIC !!

With the MONGOLIANS, you could discuss about SUMO. Now there are a lot of mongolians westlers in JAPAN. The more well-known is ASASHORYU who is the only YOKOZUNA now.
YOKOZUNA is the supreme classification in SUMO.

Lot of photos of him :

http://www.info-sumo.net/info/
Interesting information, mr Permal, but in Jomtien we need Mongolian draughts players, no Mongolian wrestlers.

Nescio

Post by Nescio » Thu May 12, 2005 15:59

Eric van Dusseldorp wrote:De bahtbusjes rijden om de twintig seconden voor. En dan is het drie minuten. Je zult zien dat het meevalt.
Dat geloof ik best, Eric. Heb jij misschien een idee hoever het eigenlijk is vanaf dat hotel van ons naar het centrum in Pattaya? Want het dammen is wel leuk, maar ik wil me daar ook nog wel vermaken in de weelderige avonduren. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Thu May 12, 2005 16:22

Nescio wrote:
Eric van Dusseldorp wrote:De bahtbusjes rijden om de twintig seconden voor. En dan is het drie minuten. Je zult zien dat het meevalt.
Dat geloof ik best, Eric. Heb jij misschien een idee hoever het eigenlijk is vanaf dat hotel van ons naar het centrum in Pattaya? Want het dammen is wel leuk, maar ik wil me daar ook nog wel vermaken in de weelderige avonduren.
Ja hoor, dat weet ik. Wat zal het zijn, zo'n 12-13 minuten met het bahtbusje. Kosten: twintig eurocent (10 bath) per persoon. Ze rijden de hele nacht door. Het speellokaal ligt trouwens in een stukje Jomtien met veel open bars, gogobars en gaybars. Zeg het niet tegen je moeder.

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Thu May 12, 2005 16:25

Even een domme vraag: wie weet een website waar ik foto's van mijn digitale camera kan uploaden? (waarna ik ze vervolgens op het FMJD-forum kan zetten). Graag zo eenvoudig mogelijk, ik ben een halve digibeet.

steenslag

Post by steenslag » Thu May 12, 2005 16:30

www.flickr.com . Ben benieuwd!
Last edited by steenslag on Thu May 12, 2005 16:31, edited 1 time in total.

Nescio

Post by Nescio » Thu May 12, 2005 16:31

Eric van Dusseldorp wrote:Ja hoor, dat weet ik. Wat zal het zijn, zo'n 12-13 minuten met het bahtbusje. Kosten: twintig eurocent (10 bath) per persoon. Ze rijden de hele nacht door. Het speellokaal ligt trouwens in een stukje Jomtien met veel open bars, gogobars en gaybars. Zeg het niet tegen je moeder.
Klinkt goed (alleen die Gaybars, dat hoeft voor mij niet). Dank voor je info, volgens mij gaat het helemaal goed komen daar!!

Hoe moet je je trouwens opgeven voor de excursies daar? Ligt er ergens een lijst met de mogelijkheden om je voor de diverse excursies in te schrijven? Het lijkt me immers allemaal wel interessant om te doen.
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.

Eric Sanders

Post by Eric Sanders » Thu May 12, 2005 16:32

Eric van Dusseldorp wrote:digibeet
Zou je dat vreselijke woord niet willen gebruiken?
Bedankt.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Thu May 12, 2005 17:21

Eric Sanders wrote:
Eric van Dusseldorp wrote:digibeet
Zou je dat vreselijke woord niet willen gebruiken?
Bedankt.
Typisch een woord voor analfabeten.
Weet je trouwens wat barchebieten zijn, Eric?
Heaven is no location, but a state of mind

Eric Sanders

Post by Eric Sanders » Thu May 12, 2005 17:28

Kosmos wrote:Weet je trouwens wat barchebieten zijn, Eric?
Geen idee, maar ik ben wel heel benieuwd.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Thu May 12, 2005 17:31

Eric Sanders wrote:
Kosmos wrote:Weet je trouwens wat barchebieten zijn, Eric?
Geen idee, maar ik ben wel heel benieuwd.
Dast zeggen ze in Friesland vaak:
Daar komen barchebieten van.
Beteknt zoiest als:
Daar komen problemen / ruzie van.

Maar letterlijk:
Baarch = varken
biet = beet

Dus varkensbeten.
(Iets anders dan digibeten.)
Heaven is no location, but a state of mind

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Fri May 13, 2005 12:40

Nescio wrote:
Eric van Dusseldorp wrote:Ja hoor, dat weet ik. Wat zal het zijn, zo'n 12-13 minuten met het bahtbusje. Kosten: twintig eurocent (10 bath) per persoon. Ze rijden de hele nacht door. Het speellokaal ligt trouwens in een stukje Jomtien met veel open bars, gogobars en gaybars. Zeg het niet tegen je moeder.
Klinkt goed (alleen die Gaybars, dat hoeft voor mij niet). Dank voor je info, volgens mij gaat het helemaal goed komen daar!!

Hoe moet je je trouwens opgeven voor de excursies daar? Ligt er ergens een lijst met de mogelijkheden om je voor de diverse excursies in te schrijven? Het lijkt me immers allemaal wel interessant om te doen.
Het Tulip House heeft dan niet de speelzaal, maar blijft het commandocentrum annex crisiscentrum annex meldpunt ongewenste intimiteiten en ze hebben er ook een reisbureautje. We hangen gewoon lijsten op met excursies waar men zich voor kan inschrijven. Bij weinig inschrijvingen moeten we zo'n busje dan wellicht delen met enge mensen die niet dammen. Alle mogelijkheden die in de folder zijn genoemd staan, bij voldoende belangstelling, open. Alleen op andere dagen wellicht.

Nescio

Post by Nescio » Fri May 13, 2005 12:44

Eric van Dusseldorp wrote:Het Tulip House heeft dan niet de speelzaal, maar blijft het commandocentrum annex crisiscentrum annex meldpunt ongewenste intimiteiten en ze hebben er ook een reisbureautje. We hangen gewoon lijsten op met excursies waar men zich voor kan inschrijven. Bij weinig inschrijvingen moeten we zo'n busje dan wellicht delen met enge mensen die niet dammen. Alle mogelijkheden die in de folder zijn genoemd staan, bij voldoende belangstelling, open. Alleen op andere dagen wellicht.
Dank voor de info! Ik ben weer een stuk wijzer geworden.

Post Reply